DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Min pappa: 
Pappa heter Urban Ljungar, han är 44 år och fyller år den 18 mars. Pappa är 1,97 cm. Så rätt så lång, det är nog därifrån jag har blivit så lång. Pappa jobbar på ett företag som heter Vendia, de säljer nästan allt möjligt. När pappa var mindre spelade han hockey, och han var grym. Han var duktig i all sport.
Min pappa är bäst i hela världen. Finns ingen bättre pappa. Han ställer alltid upp och stöttat mig i alla lägen. När jag är ledsen gör han mig glad. Han är alltid så positiv. Det borde finnas fler människor som är som pappa, för han är världens snällaste. Men ibland kan han vara lite tjatig, men vadå? det är väl alla föräldrar. Så, det kan jag leva med. 
Jag vet att han litar på mig och det är bra.. Men min pappa är absolut bäst skulle inte klara mig utan honom! Så är det bara och jag älskar honom! 




Min mamma:  
Mamma heter Catharina Ljungar, hon är också 44 år och fyller år den 12 april. Hon är ganska kort 1.64 cm. Mamma jobbar på Telenor här i Kalmar. När mamma var liten så bodde hon på en gård. Hon hade alltså egna hästar och red mycket. 
Mamma är världens bästa och världens snällaste. Finns nog nästan inget som hon inte vet om mig. Jag berättar nästan allt för både mamma och pappa. Mamma stöttar mig i alla lägen. Jag vet att jag kan berätta allt för henne. Om det är något som är jobbigt hjälper hon mig och gör allt bättre. Mamma lyssnar alltid på mig. Jag vet att hon litar på mig och det är bra. 
Mamma och jag kan ha hur roligt om helst. Jag skulle verkligen inte klara mig utan min mamma! Älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback