DAG 6 - MINA SYSKON

Har ett riktigt syskon, och tre bonus. En på pappas sida och två på mammas. Men väljer att bara skriva om Max blir så mycket annars.

Min lilla lillebror heter Max Urban Ljungar. Han är 12, ska fylla 13 i maj. Han är 1.60 cm. Han spelade fotboll, men slutade. Men nu ska han börja igen tror jag. Max är en riktig spel nörd. Han spelar mw2, eller vad det heter, nästan hela tiden.
Max är ganska intresserad av historia till skillnad från mig.
Max kan vara skitjobbig. Haha, ibland brukar vi "slåss" och va riktigt sura på varandra, men det händer inte så ofta.. Men när vi är vänner då snackar vi om massa olika saker. Ibland sitter vi och spelar Xbox oså. Vi kan ha riktigt roligt tillsammans faktiskt. Max är väldigt snäll och bryr sig för det mesta om folk i sin omgivning.
Jag älskar dig lillebror.







Söööta bilder va? Haha. Inte lika någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback