OMG!

Asså jag är en hemsk människa!? Jag har börjat få lite svårt för att stega förbi försvaret i matcher. Har ingen aning varför. Men i alla fall. Jag hamnade rakt på en tjej, hon föll på golvet med huvudet före. Jag fick inget kort, ingen utvisning, ingenting. Men hon grät. Men jag tänkte, sånt här händer alltid nu kör vi vidare. Sen efter matchen kom Elna fram till mig. Ey, Emma få inte dåligt samvete nu, men tjejen har fått hjärnskakning. Shiiiiiiit. Sen när jag duschat hörde jag att hon skulle åka ambulans. Jag kunde ju inte bara skita i henne. Så jag gick fram till henne och sa förlåt. Hon bara nicka och log lite snett. Men ändån. Jag har gjort så en tjej fick åka ambulans för att hon fick hjärnskakning... Känns inte bra. Inte alls bra faktiskt. Men jag gjorde det inte med mening precis...
°
Matchen gick väl sådär. 14-7. Men sjukt mycket bättre än vad det brukar vara! :) Bra jobbat tjejer. Nästa gång tycker jag att ALLA 96:or ska vara med. Jag satte min straff, har inte gjort det på 1000000 år. Men nu är jag tillbaka. Haha. Yessss! ;)

Ska bara lägga till att det inte funkar att gå ner två rader mellan meningarna längre... Därför blir det en sån där fin liten prick. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback