YOU

Jag tycker inte att det finns några speciellt fina kläder just nu... Jag tror jag ska börja "designa" mina egna. Då får man ju de precis som man vill. Nästan alltid när jag provar kläder så finns det alltid något som jag inte gillar med dom. Så jag tror att det skulle vara en bra idé. Men jag börjar nog med det efter jul.

Men massa supersnygga ringar finns det:




Cool döskallering.



Riktigt fin ganska stor ring som kan göra mycket till en ganska tråkig outfit.


Ganska annorlunda ring som jag tyckte va riktigt fin!






Riktigt häftigt och annorlunda armband!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint Halsband

2010-12-28 @ 20:48:25
Postat av: Johanna

fint armband

2010-12-28 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback