mini julafton

Hej.
Jag kunde inte blogga igår för vårt internet va nerlagt, fråga mig inte varför.. Men aja.
Igår fick vi betygen, jag fick 9 VG och 2 G. Helt okej. Men jag hade hoppats att få MVG i spanska. Men nehe.
Vi slutade vid 11 någon gång. Sen åkte Tessan och jag till stan, jag köpte en blus till nyår:




från Vero Moda 200 kr
___________________________________________________________________________________________

Men idag, eftersom mina föräldrar är skillda så firar vi Jul hos pappa idag. Vi får massa lappar som ska leda till något. Jag hoppas på en semester... Men vi får se.
Såhär ser jag ut:


Fick koftan idag på morgonen: från åhlens, 249 kr.

Men snart kommer släkten så det är bäst att jag går ner. Bilder kommer senare ikväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det jobbigt att ha skillda föräldrar?

2010-12-26 @ 16:47:29
Postat av: jag

Jag tänker aldrig på det på det viset. Jag har haft det såhär sen jag var 4. Det är lixom som jag inte vet något annat, jag tycker att det funkar bra. Det jobigaste är väl att packa väskan framm och tillbaka varje vecka. Haha. Annars är det inte jobbigt ett dugg. :)

2010-12-26 @ 17:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback