DAG 1 - OM MIG

Tog en bild lite snabbt ;)
Emma Anna Linnéa Ljungar heter jag född den 20 mars 1996 och jag är lång... 174,5 cm.
För ett par år sen var jag den som inte vågade säga och tycka som jag själv ville, jag höll alltid med de andra. Hade alltså inga egna åsikter. Men det har ändrats, nu är jag en ganska framåt och glad tjej, för det mesta glad iallafall. Jag är omtänksam av mig, det värsta jag vet är att göra folk ledsna eller besvikna. 
Jag kan vara rätt blyg inför folk, men bara de som jag inte känner särskillt bra. Med mina vänner och min familj är jag nog den socialaste människan som finns. Nä men, haha. Ni förstår vad jag menar. Jag kan även vara ganska knäpp och brukar skämma ut mig rejält ibland. Men vad gör det? Ett skratt förlänger livet. Jag är en tjej som vill mycket, jag gör väldigt mycket för att lyckas. 
Mina föräldrar är skillda för er som inte visste det och det är en grej som jag har levt med sen jag var fyra så det känns helt normalt. "Mina" familjer betyder väldigt mycket för mig, de stöttar mig i allt och de är väldigt viktiga för mig. 
Mina vänner är helt underbara, utan dom skulle jag inte existera. De stöttar mig till 100% och finns alltid där om jag behöver prata.
Jag har simmat, ridit, dansat, spelat fotboll och provat innebandy. Men den sport som passat mig bäst är handbollen. Jag älskar det. Det finns inget bättre. Alla ni som inte provat handboll borde verkligen prova! Jag har spelat i drygt två och ett halvt år nu och tycker fortfarande att det är superkul! Laget är helt undertbart. Alla personerna är så himla bra. Jag älskar er, och det hoppas jag ni vet! 
Jag är en go och glad tjej helt enkelt. 
Det var allt om mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback