MATCHERNA.

Hey. Nu är jag tillbaka från matcherna. Damerna vann sin match tror det var 21-16, men vet inte helt säkert. De spelade bra & säkert tycker jag. 
Herrarna vann också sin, med 28-24. I början av matchen låg de under. Men de kom igen och vann sen! Riktigt bra.
Jag tycker att det är så sjukt mycket skillnad att kolla på herrar än på damer, känns som att herrarna är dubbelt så stora och har dubbelt så mycket kraft. Eller det kanske bara är vad jag tycker? 
Aja. Det blev inga bilder för jag hade inte kameran med mig. Men jag kanske tar med mig den nästa gång.

I halvlekarna spelade vi lite handboll i H-hallen med killarna. 
& mitt öronhänge försvann... Jag köpte nya idag, vanliga svarta med en ganska stor pärla på, och nu är det ena borta. Väääldigt störande. Om någon hittar det kan ni ju säga till... Hahaha.

Slänger in en liten bild på mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback