NAILS

Man kan göra så himla mycket med sina naglar. Mina går alltid av och är så himla fula, det är så tråkigt. Nu ska  jag verkligen jobba på att få fina naglar.

 

Jag kollade runt lite på google om hur man kunde göra på enklast sätt att göra något roligt på sina naglar och hittade en supergrej! Det finns två slags det ena heter nail art pen och det andra art liner och det fungerar som en tunn penna som man målar med på nageln och är alltså som ett nagellack. Jättehäftigt!


 

Hittade en webbsida som man kan köpa det på kostar runt 40 kronor och uppåt.

Klicka på bilden för att komma till sidan där du kan köpa nail art pens.



Sen finns art liner, kostar runt 35 kronor och finns på Lindex om man har tur, (finns inte på alla) Men det finns säkert på Kicks annars. Men det vet jag inte helt säkert. 
Såhär ser det ut:


Jag tror jag ska prova detta, om det finns här. Annars får jag väl köpa nail art pen istället.
Lättast för mig att köpa art liner eftersom Lindex finns här, om detta Lindex har de, men vi får väl se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback